Wednesday 12 September 2018

Kenapa Manusia Mahu Menjadi LGBT?

Assalamualaikum dan hai semua!!!😖😖😖

     Apa khabar semua? Saya harap anda semua sihat belaka sahaja. Hari ini, saya ingin kongsikan cerita tentang 'Kenapa Manusia Mahu Jadi LGBT?'. Saya harap anda semua mengambil pengetahuan tentang ini. Selamat membaca dan have fun!!!

Image result for lgbt
gambaran sahaja.

Apa itu LGBT?

   Hampir setiap hari kita mendengar tentang lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) dengan jumlah peratusan dilihat semakin meningkat yang berlaku dalam masyarakt sama ada dalam negara mahupun luar negara tanpa mengira lapisan masyarakat. Perkara ini telah memberi ruang yang luas untuk bertapak kepada golongan mereka dimana telah diuar-uarkan  bahawa penukaran gender diluluskan kepada orang lelaki atau perempuan. Banyak pihak yang menentang tentang isu ini, namun apabila diluluskan ia akan memberi hak dan kebebasan kepada mereka untuk penukaran gender. Kegiatan LGBT sangat terkenal di negara barat namun di Malaysia juga tidak kurangnya berlaku khususnya kepada golongan muda yang tidak mempunyai pegangan agama dan pendidikan yang secukupnya.

   



    Ini adalah salah satu video yang menerangkan sedikit tentang LGBT. Kalau anda tidak faham pada video ini, sila lihat satu lagi video ini:




  Sekarang anda sudah fahamkan. Ada sesetengah yang saya tidak ceritakan. Kalau ada masa lagi saya akan menceritakan yang selanjutnya.

   Ini adalah video terakhir saya.







    Itu sahaja daripada saya. Bye assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Interesting Facts About The Circulatory System

Assalamualaikum dan hai semua!    Apa khabar semua? Saya harap anda semua sihat belaka sahaja. Hari ini saya ingin menceritakan tentang...