Friday 3 August 2018

Sekolah Kesayanganku

Assalamualaikum dan hai semua!


Image result for ASIQS SPACE U8
Ini adalah gambar rajah yang baharu!
                 
                 
                    Selamat berkanalan. Nama Saya Yasmin Sofiyyah binti Idris. Kamu semua boleh panggil saya Yasmin. Ini adalah kali pertama saya membuat bolg saya sendiri. Saya harap anda semua baca blog saya yang pertama ini dan saya harap anda semua boleh follow blog saya ini. selamat membaca semua!

                    Setelah tiga tahun ASIQS beroperasi di Bukit Bandaraya Shah Alam, akhirnya ASQIS berpindah ke SPACE U8, Bukit Jelutong, Shah Alam. ASIQS berpindah atas sebab-sebab tertentu.
Image result for ASIQS SPACE U8
Kami sekarang hanya makan di kafeteria sahaja!
Comelkan kami?
                 
                    Pada tahun 2012, ASIQS mula beroperasi di Seksyen 13, Shah Alam. Pada tahun 2013 hingga 2015 ASIQS mula beroperasi di Seksyen 8 dan Seksyen 9, Shah Alam. Di Seksyen 8, hanya untuk pelajar yang berumur dari tujuh tahun hingga sepuluh tahun manakala di Seksyen 9 pula hanya untuk pelajar yang berumur dari sebelas tahun hingga tujuh belas tahun sahaja. Pada tahun 2016 hingga 2018 sampai bulan 6, ASIQS mula beroperasi di Bukit Bandaraya Shah Alam. Dan sekarang ASIQS mula beropersi di tempat yang lebih selesa dan luas yang ASIQS beroperasi di SPACE U8 Bukit Jelutong, Shah Alam.

                       Dahulu ASIQS mempunyai nama tersendiri iaitu Villa ASIQS. Tetapi sekarang ASIQS mempunyai nama yang lebih sesuai iaitu Kampus ASIQS!

                       Ini sahaja daripada saya. Saya harap anda semua sukakan pada blo saya ini. Assalamualikum!

No comments:

Post a Comment

Interesting Facts About The Circulatory System

Assalamualaikum dan hai semua!    Apa khabar semua? Saya harap anda semua sihat belaka sahaja. Hari ini saya ingin menceritakan tentang...