Friday 3 August 2018

Subjek Ku

Assalamualikum dan hai semua!


                         Anda semua kembali di blog saya! Ini adalah blog saya yang kedua. Kali ini saya ingin kongsikan sedikit cerita saya tentang subjek ku. Tolong follow saya dan saya harap anda suka kan cerita baru saya ini. Selamat membaca!


Image result for teach math
                         
                          Subjek kegemaran saya ialah Matematik. Saya sukakan subjek ini kerana ia sangat mencabar minda saya. Saya sukakan mengira dan saya perlu menulis soalan dan jawapannya sahaja. Saya tidak perlu menulis ayat yang panjang. Tetapi, kadang-kala ia agak menelirukan saya sedikit sahaja.

Image result for jogging
                         
                            Subjek kegemaran saya juga ialah P.I.T. Ianya bukanlah subjek tetapi ianya sukan. Saya sukakan subjek ini kerana saya boleh bersenam bersama kawan saya. Tetapi saya tidak minat apabila saya perlu jogging.

                          Ini sahaja daripada saya. Terima kasih!                         

1 comment:

  1. Masa sekolah rendah dulu suka subjek Matematik juga!

    ReplyDelete

Interesting Facts About The Circulatory System

Assalamualaikum dan hai semua!    Apa khabar semua? Saya harap anda semua sihat belaka sahaja. Hari ini saya ingin menceritakan tentang...